PROIEKTUAK

     

PROIEKTUAK

5. PROIEKTUA: NATURAREKIN BAT IZAN ETA HARREMANETAN SARTZEA

Talde bakoitzak Blog bat sortu: ORNODUNAK, ORNOGABEAK, LOREDUNAK, LOREGABEAK, ONDDOAK, EKOSISTEMAK
BLOG BAKOITZAK ZERA IZANGO DU:

ORRIALDEETAN:
  1. Bizidunen sailkapena
  2. Bakoitzaren sailkapena
  3. Bizitzaren funtzioak
  4. Bizidunen harremanak
  5. Zelulatik organismora
  6. Elika-katea
  7. Ugalketa (bakoitzarena)
  8. Fotosintesia (loreetan bakarrik)

ORRIALDE NAGUSIAN: Albisteak eta gauza aipagarriak, lantzen dabiltzan taldeari buruz.

GAZTELANIAN : POESÍA



INGURUNE - EUSKERA ( TXANELA 5-5)

Argia, beroa eta soinuarekin esperimentu batzuk egingo ditugu. Liburuan ikasitako propietateak egiaztatzeko. Horretarako prestatu fitxa bat bertan zera adierazten dena:

  • Esperimentuaren izena.
  • Hipotesia (zer den frogatu nahi duguna)
  • Nola egin (instrukzio testuetan ikasitako adierazleekin)
  • Zer gertatu den.
Fitxa horretan argazki batzuk jarri behar dituzue hobeto ulertarazteko.
Prest duzuenean gelakideen aurrean talde bakoitzak azaldu eta egingo duzue esperimentua.


LENGUA CASTELLANA

Iréis escribiendo en el DOC , según vayamos trabajando los diferentes sentidos, una anécdota  que os haya ocurrido relacionada con cada sentido, pondréis alguna imagen relacionada. Posteriormente, cada grupo recoregerá todas ellas en un glogster que elaboraréis a vuestro gusto.



EUSKAL HERRIA


INGURUNE-EUSKERA

Euskal Herria ezagutzeko talde bakoitzak lurralde baten informazioa bildu eta power point baten aurkeztu: Kokapena,  populazioa, hiriburua eta hiri garrantzitsuak, erliebea, historia, paisaia, klima, kultura, gastronomia...
Lana bukatu ondoren, taldeka aurkeztu beharko diozue gelakideei .

.



Lurralde bakoitzaren aurkezpenean hauxe agertu behar da:

  • Kokapena bere mugekin.
  • Hiriburua, herri garrantzitsuenak eta biztanleria.
  • Lanbideak
  • Erliebea mendiak (Zeintzuk, nolakoak,...) eta ibaiekin (Non jaio, luzeera,...)
  • Klima eta paisaia.
  • Ohiturak: dantzak, jaiak, gastronomia, bertsolariak, kirolariak,...


 

 

LENGUA CASTELLANA


CUENTOS CON HISTORIA


En este tema estudiaremos las características de las diferentes edades de la historia: EDAD ANTIGUA, EDAD MEDIA, EDAD MODERNA. Para ello las profesoras os darán una charla sobre cada una de las edades, vosotr@s cogeréis apuntes para posteriormente elaborar un texto con la información más relevante.  
Utilizando la información anterior  y siguiendo las pautas del libro escribiremos un cuento con historia,  Para finalizar recopilaremos todos los cuentos en un glogster y lo subiremos al blog.

¿CUAL ES LA ESTRUCTURA DE UN CUENTO?

1.     MARCO: Los personajes, el tiempo en que se desarrolla y el lugar donde comienza la historia.
2.     NUDO: Se presenta el nudo que pone en marcha la historia y se cuentan las acciones que ocurren para solucionar el problema
3.     FINAL: Es el desenlace, es cuando se soluciona el problema y se presenta la nueva situación.
Para que el cuento sea "con historia" hay que tener en cuenta lo siguiente:
  • Los personajes hay que describirlos con la vestimenta típica de la época en la que has ubicado el cuento (Edad Antigua, Edad Media y Edad Moderna).
  • Intenta que el escenario sea real (describe algún lugar conocido tal como te lo imaginas en esa época)
  • Debes dar datos cronológicos (año, hecho histórico,...) para que el lector ubique bien tu historia .


2. ...ETA HORRELA BIZITZEN GARA...


INGURUNE - EUSKERA

Gai honetan Elikagai motak, dieta orekatua, …. ikasiko duzuenez, talde bakoitzak Pintxo bat asmatu behar du. Bertan elikagai mota desberdinetako jakiak egon behar dira eta zuen gustukoa izan behar da. Gero fitxa bat prestatu behar duzue aipatzen zera:
  • Pintxoaren izena
  • Osagaiak
  • Nola egin (Instrukziotarako adierazleak erabili)
  • Argazkia
Aste bat aukeratuko dugu, egunero gela bakoitzeko talde batek, pintxoak prestatu eta patioko orduan gure zikloko ikasleei saltzeko. (Plastikan prestatuko ditugu kartelak gure ideia  jakinarazteko)


LENGUA CASTELLANA

El proyecto de este tema es hacer un PUBLIREPORTAJE sobre  diferentes alimentos. Cada dos  elegireis un alimento e ireis buscando la información para elaborar el reportaje tal como aparece en el libro: definición, caracteristicas, propiedades, slogan...


















1. IZARREN HAUTSA


EUSKARA-INGURUNE

Ipuinak sortu eta idatzi unibertsoari buruz ikasitakoetatik abiatuta.

Ingurunean, Unibertsoa, galaxiak, izarrak, Eguzki-sistema eta Lurra, gure planeta landuko ditugu. Horretarako kontzeptu mapak egiten ikasiko dugu.

Euskaran, hitz familiak, definizioak, alfabeto ordena; ipuinerako ideien sormenean,... trebatuko gara.



LENGUA CASTELLANA: NUESTRA REVISTA GALÁCTICA

Siguiendo la estructura de la noticia, que trabajaremos en esta unidad, escribiremos en nuestro Blog noticias sobre EL UNIVERSO, que las iremos sacando de periódicos, revistas, internet,...

Prepararemos una entrevista para hacerle al astrónomo cuando vayamos al Aula de astronomía de Durango. Para ello utilizaremos las técnicas de "lluvia de ideas" en cada clase. Luego seremos las tutoras junto a un representante de cada clase quienes unifiquemos las ideas para la entrevista.



1 comentario:

  1. Ni eklipsea ez nuen ikusi baina uste dut oso polita izango zela

    ResponderEliminar