domingo, 12 de junio de 2016

                    NIRE ASTEBURUA

Ostiralean Peio eta Acharaf-ekin Iturrondon geratu nintzen. Hor Mikel, Igotz, Iker Gonzalez, Luca eta Jon Galartzarekin aukitu ginen. Geroago Santi Bruard-era joan ginen eta hor Eric, Alex, Unai Menika, Adrian, Oier Landetarekin ... aurkitu  ginen eta Iturrondon bezala oso ondo pasatu genuen.
Larunbat, goizean,  nire aitarekin Media  Markera joan nintzen eta Uncharted 4 jolasa eta online hitz egiteko kasko batzuk erosi zizkidan eta oso pozik jarri nintzen. Probatu nuen jolasa eta asko gustatu zitzaidan. Arratsaldean, Bingen, kalean topatu nuen, berarekin Enparantza Gorrian egon nintzen. Ondoren, Mugurura joan ginen eta hor Ander Lopez, Aimar, Unai Zabala eta Hoier Agirrerekin aurkitu ginen.
Igandean, Amurrion, nire koadrilako batzuekin refugio batera joan ginen eta futbol porteria zegoenez mutil guztiak denbora guztian futbolera jolasten egon ginen. Janaria oso gozo egon zen  eta hortik etxerako bidean hain nekatuta nengoenez kotxean, lokartu egin nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario