viernes, 29 de abril de 2016

Saskibaloia



                                                        SASKIBALOIA


Stephen Curry  tripletan oso ona da, egun batean kanasta bat sartu zuen aldagelako pasilotik.

Bere taldea Warriors da eta Warriors oso talde ona da Chicago Bulls modukoa. Nik ez dut inoiz NBA-ko partidurik ikusi eta noizbait ikustea espero dut.
NBA Estatu Batuetan jolasten den saskibaloi liga da. 30 taldetan banatuta dago eta talde bakoitzak bere estatuen izena darama. NBA-ko historiako jokalaririk onena Michael Jordan deitzen da eta Chicago Bulls taldean jokatu du.

Bihar partidua dut eta irabaztea espero dut, ala ere Ugao talde oso ona da eta nik gol bat sartzea nahi dut, orain arte ez dudalako golik sartu, atzelaria naizelako. Baina amak asko animatzen dit esanez, aurkariak ondo gelditzen ditudala.
       
                                       
                                             AUPA UMORE !!!




















No hay comentarios:

Publicar un comentario