domingo, 27 de marzo de 2016


                                                     ASTEBURUA

Larunbatean nire aita eta nire nebekin plaza gorrira joan nintzen.
Nire neba txikiak, Alexek, baloiarekin jolastu zuen eta nik berarekin jolastu nuen. 
Gero,  11:45ko izozki bat erosi zidaten eta gero bazkaltzera nire amamaren etxera joan nintzen. Arratsaldean, 30 minutu gehiagoegon nintzen parkean eta Iker ikusi nuen. 
Parkean egon ondoren, buelta bat emotera joan nintzen eta beranduago nire etxera joan nintzen eta afaldu egin nuen. Baina nire amamak esan zidan ea bere etxean gelditu nahi banuen lo egiten eta baietz esan nuen.



Igandean Guggenheimeko parkera joan nintzen nire familiarekin. Asko gustatu zitzaidan parkea baina gehien bat, sokekin igotzekoa izan zen. Toboganetik botatzea era asko gustatu zitzaidan.
Azkenean, 14:00tan etxera bueltatu nintzen.              

No hay comentarios:

Publicar un comentario