lunes, 14 de diciembre de 2015

NIRE ASTEBURUA





                     NIRE ASTEBURUA


Larunbat goizean Lan-bideren kontra jolastu  nuen.
Bederatziak laurden gutxitan egon behar ginen Elexalden eta ni zortzi eta erdietan altzatu nintzen. Azkenean talde biak oso ondo jokatu genuen arren, guk galdu egin genuen 6-0. Baina gol bat jokoz kanpo izan zen eta bestea sare barrura joan zen, arbitroari baloiak jo eta jokalari baten kontra errebotatu zuelako.
Lanbideko taldean gure eskolako jolari asko daude, adibidez Unai M., Eric, Adrian, Alex, ....
Arratsaldez Nicorekin futbolera jolasten egon nintzen plaza gorrian.
Igande goizean, etxean egon nintzen eta arratsaldean nire lagunekin atera nintzen.  

                             

IGOTZ

Ni 11 zenbakia duena naiz.
                       

No hay comentarios:

Publicar un comentario