lunes, 14 de diciembre de 2015

         


                                             NIRE ASTEBURUA
OSTIRALA: ostiralean Naroaren urtebetetzera joan nintzen.
LARUNBATA: larunbatean nire amamaren etxera joan nintzen jatera eta oso janari goxoa egin zuen. Gauza askotara jolastu genuen eta nire amamak, berak egindako panpin bat erakutsi zidan, ile urdina zuen eta gona zuri polit bat. Beste panpin bat ere egin zuen, oso potoloa baina  polita zen. Pila bat gustatu zitzaidan amonarekin pasatutako denbora.
Arratsaldean nire ama Bilbora joan zen eta nire ahizta, nire aita eta ni BMra joan ginen erosketak egitera. 
IGANDEA:igandean jolastu egin nuen eta arratsaldean nire amaren urtebetetzea ospatu genuen gainera asko gustatu zitzaidan nire amari oparitakoa. Nire lehengusuarekin dantza bat egin genion.


Resultado de imagen de imagenes de tartas de cumpleañosleire

No hay comentarios:

Publicar un comentario