viernes, 11 de diciembre de 2015

                                             
                                        GABONAK HELDUKO DIRA
Hurrengo asteko ostiralean festak emango dizkigute eta  beheko eskolan abestuko dugu.
MARENEN GABONAK: Ni gabonetan etxean egongo naiz nire familiarekin. Nire amak gauza bereziak prestatuko ditu jateko. Geroago Olentzero ikustera joango gara eta gauean pelikula bat ikusiko dugu. Errege magoen egunean nire amamaren etxera joaten gara jatera eta opariak irekitzen ditugu.
LEIREREN  GABONAK: Gabon gauan nire amamaren etxera joaten naiz afaltzera eta bertan nire lehengusuekin jolasten dut. Arratsaldean nire amamaren zuhaitza apaintzen dugu eta geroago kalera joango gara Olentzero ikustera. Hurrengo goizean opariak zabaltzen ditugu denon artean. Errege magoen eguna, nire izekoren etxean ospatzen dugu. Gabonetako egun batean, nire izekoren etxera joango naiz lo egitera.
Resultado de imagen de gabonak

Resultado de imagen de gabonak

No hay comentarios:

Publicar un comentario