viernes, 11 de diciembre de 2015



                              GABONAK  
                                      eta
                           PINTXO EDERRAK
Gabonetarako egun gutxi falta dira eta ni beti Pamplonara joaten naiz ospatzera, nire familiarekin. Beti elur pixka bat aurkitzen dut. Oraindik ez dut Olentzeroren gutuna egin eta Zuk egin duzu 
Nik pila bat gauza nahi ditut horregaitik ez dakit nondik hasi. Nire familia guztiarekin afaltzen dut, gauza oso gozoak. Frantziara bazoaz (Baionara) gabonetako merkatuak aurkituko dituzu.
Atzo (Abenduaren 10ean) pintxoekin hasi ginen oso itxura ederra zeukaten . Irrikaz nengoen pintxoekin hasteko eta espero dut zuek ere erostea, diru hori Nepalera joango delako. Gaur (Abenduaren 11) Naroaren urtebetetzea ospatuko dugu ta primeran pasatuko dugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario