sábado, 12 de diciembre de 2015

                     PINTXO EDERRAK 
                                    eta
                             GEHIAGO
                            

   Atzo ( Abenduak 10) pintxoekin hasi ginen, oso goxoak zeudela iruditu zaizkit. Irrikaz nengoen pintxoekin hasteko , diru dena Nepalera bidaliko dugulako, pobreentzako. Pintxoak Abenduak 17an  bukatzen dira, espero dut zuek ere pintxo asko erostea. 
Gabonak hasi dira, nik beti gabonak nire famialiarekin pasatzen ditut, Pamplonan. Joaten naizen guztietan elur pixka bat aurkitzen dut. Nik oraindik ez dakit Olentzerori zer eskatuko diodan.
 Zuek dakizue? Nik gauza piloa nahi ditut, horregaitik ez dakit nondik hasi. Frantziara (Baiaonara ) joaten bazara gabonetako merkatu asko ikusiko dituzu, gainera oso politak dira.
Gaur Naroaren urtebetetzea daukat, eta primeran pasatuko dudala uste dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario