domingo, 29 de noviembre de 2015

                                                     ASTEBURUA
                                                                                                            OSTIRALA: Ostiralean ez zegoen klaserik,  orduan ni eta nire ama 
MERKADONARA ETA LIDLera joan ginen. Biok gauza asko erosi genituen batez ere, janaria. Baina Peiori ere oparia erosi genion bere urtebetetze eguna ospatu genuelako. Gero nire etxera joan nintzen eta lekak jan nituen, oso gozoak zeuden. Arratsaldean nire lagunekin parkera joan nintzen: Paule,Ione,Nahia...
Geroago etxera joan nintzen nire aitarekin eta PIZZA jan genuen, telebista ikusi nuen eta ohera joan nintzen.

LARUNBATA: Larunbat goizean etxerako lanak egin nituen eta ingurune errepasatu nuen, geroago telebista piska bat ikusi nuen eta
nire logela garbitu nuen. Gero nire amarekin etxeko gauzak egin nituen eta jatera joan nintzen. Arratsaldean Peioren urtebetetzera joan nintzen, oso dibertigarria izan zen eta gainera Peiok opari asko izan zituen. Nik karpeta bat eta liburu bat oparitu nizkion, beranduago plaza gorrira joan nintzen eta baloiarekin jolastu nuen Peio, Amaia eta Paulerekin. Gero etxera joan nintzen eta entsalada jan nuen.
IGANDEA: Igandea goizean ez nintzen kalera atera nire jolasekin jolastu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario